Unique Selling Point (USP)USP’s staat voor Unique Selling Point. Dus waarom moet je hier gaan bestellen als het gaat om een bedrijf gaat. Het beschrijft de unieke eigenschappen van een product of dienst die aangeboden wordt. Met de USP’s kun je dus goed producten met elkaar vergelijken en zo voor jou de beste keuze maken. Is er geen USP over een product of dienst dan kan je hem ook nergens mee gaan vergelijken en dus ga je automatisch al over naar een ander product. Een voorbeeld van USP’s zijn wie is de goedkoopste aanbieder op de markt, wie heeft de hoogste kwaliteit, de beste service en de meest gunstige voorwaarden. Maar wat mensen vaak ook prettig vinden is wie geeft de persoonlijke begeleiding, is de leveringstijd kort of lang en zijn de verzendkosten gratis of niet, deze dingen kunnen iemand zijn aankopen onder andere beïnvloeden. Goedkoop, veilig shoppen, gratis verzenden en leveringAls jij een nieuwe telefoon online wilt bestellen, dan kijk je vaak naar verschillende eigenschappen. Naar recensies van de webshop als deze nog bij jou onbekend is, recensies van het product zelf of deze bevalt, maar ook de specificaties van het product ga je vergelijken met andere modellen waar je wel oog naar hebt. En natuurlijk de prijs speelt een rol. Een telefoon is vaak niet het goedkoopste product dus wil je ook een goed product voor die prijs terug hebben. En de garantie die er op zit kan een doorslaggevende rol geven, zit er op het ene toestel maar een half jaar garantie en het andere drie jaar, dan koop je sneller het product die de garantie heeft van drie jaar. |
Voor meer info : bezoek de bron van dit artikel |
![Image default](https://www.seostrategy.nl/wp-content/uploads/2021/10/2.seostrategy.nl-512x512-px.jpg)